Neurologija

neurology-banner

Radiologija je u širem značenju znanost o zračenju. Obično se pod tim nazivom podrazumijeva medicinska radiologija, odnosno grana medicine koja se bavi primjenom raznih vrsta zračenja u cilju dijagnosticiranja i liječenja stanja odnosno bolesti.

Neurološki pregled

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Ekspertiza nalaza

EMNG

EMNG je dijagnostička metoda ispitivanja električnih potencijala mišića i električne provodljivosti živaca korištenjem površinskih ili iglenih elektroda ovisno o liječničkoj indikaciji.
Provodi se kod sumnje na oštećenje pojedinih živaca ili korjenova živaca, najčešće kod bolesti kralježnice i diskopatija, išijasa, trzajne povrede, polineuropatija različitog uzroka, kanalikularnih kompresivnih sindroma, kod različitih oblika miopatija i drugih neuroloških bolesti.
Dijagnostička pretraga sastoji se od dva dijela: neurografije i miografije. Neurografijom se ispituje brzina provodljivosti motornih i osjetnih živaca te kvaliteta odgovora koji se pri tome dobiju. Koriste se površne elektrode, a stimulira se strujom promjenljive jakosti koja nije posebno neugodna. Miografija ispituje primarnu bolest mišića prvenstveno sterilnom iglenom elektrodom, što nije posebno ugodno, ali je metoda nezamjenjiva jer daje pravi odgovor o realnom stanju mišića.

Elektroencefalografija (EEG)

Elektroencefalografija (EEG) je metoda izbora za funkcionalno ispitivanje mozga, pretežno funkcije moždane kore u kojoj je sjedište visoko diferenciranih psihičkih funkcija, kao što su opažanje, mišljenje, pamćenje ali i motorne – govor, kretanje, pisanje i osjetilne funkcije – centri za sluh i vid, za senzibilitet i dr.

Color doppler karotida i vertebralnih arterija

lijecenje

Suvremeno liječenje

• glavobolje