pregnant-woman-in-green

Ginekologija i porodništvo

Ginekologija je grana medicine koja se bavi bolestima i liječenjem ženskog reproduktivnog sustava. Porodiljstvo predstavlja kontinuiranu medicinsku skrb – praćenje trudnoće od njezina početka do porođaja. U današnje vrijeme svjedoci smo sve većeg porasta malignih bolesti ženskog reproduktivnog sustava, porasta spolno prenosivih bolesti u mlađim dobnim skupinama, te čestih menstrualnih poremećaja i neplodnosti. Izuzetno je važna kontinuirana i redovita briga za spolno zdravlje, te edukacija mladih o spolnom životu radi prevencije bolesti.

Medicinska oplodnja

Medicinski pomognuta oplodnja, MPO (engl. ART-Assisted Reproductive Technology) je skup metoda kojima je cilj liječenje neplodnosti u slučaju kada par pokušava začeti djete više od godinu dana redovitim nezaštićenim spolnim odnosima te kada se uzroci neplodnosti ne mogu ukloniti drugim metodama.

sperm-fertilisation-595x240
dermatologist-4101_1

Dermatologija i venerologija

Dermatologija je grana medicine koja se bavi istraživanjem, dijagnostikom i liječenjem kože i njenih adneksa (dlake i nokti) te vidljivih sluznica. Koža je najveći i najvidljiviji organ našeg tijela te ima cijeli niz značajnih funkcija, od kojih ističemo njenu zaštitnu ulogu od okolišnih utjecaja, ozljeda i infekcije.
Na koži i njenim adneksima kod djece i odraslih mogu se pojaviti i uspješno izliječiti brojne promjene, npr: bradavice i druge dobroćudne izrasline, gljivične infekcije, dermatitis (kontaktni, atopijski, seborejički, …), akne, rosacea, psorijaza, poremećaji pigmentacije, različiti tumori kože i druge promjene.
Korektivna dermatologija se bavi problemima starenja kože i drugim estetskim pitanjima od pojačane dlakavosti do raznih nepravilnosti poput ožiljaka nakon akne ili sl.

Neurologija

Neurologija je grana medicine koja se bavi poremećajima živčanog sustava.

Prvenstveno se bavi opisom, objašnjenjem i liječenjem bolesti prouzrokovanih patološkim procesima i strukturalnim oštećenjima centralnog (mozak i kralježnična moždina) i perifernog (periferni živci) živčanog sustava.

neurology
Human Joints Concept

Radiologija

Radiologija je u širem značenju znanost o zračenju. Obično se pod tim nazivom podrazumijeva medicinska radiologija, odnosno grana medicine koja se bavi primjenom raznih vrsta zračenja u cilju dijagnosticiranja i liječenja stanja odnosno bolesti.

Interna medicina

Internistički pregled je pregled kod kojeg doktor specijalist internist uzima detaljne podatke od pacijenta, potom obavlja i detaljni klinički pregled te u dogovoru s pacijentom odlučuje o daljnjim potrebnim pregledima. Doktor internist  mora imati široki spektar bolesti kojima se bavi, ali i s druge strane osjećaj kada treba konzultirati nekog subspecijalistu.

images-3300
laboratorijske

Laboratorijske pretrage

Laboratorijske pretrage su najbrži pokazatelj Vašeg zdravlja organizma. Laboratorijske pretrage krvi i urina pomažu liječnicima u ocjenjivanju stanja Vašeg zdravlja. Stoga je važno barem jednom godišnje napraviti kompletne laboratorijske pretrage kako bi na vrijeme prevenirali bolesti kojima je organizam sklon.

Sistematski pregledi

Sistematski pregled je cjeloviti, detaljni pregled tijela i većine organa (“od glave do pete”).

assessment-575x575