Ginekologija i porodništvo

Ginekologija je grana medicine koja se bavi bolestima i liječenjem ženskog reproduktivnog sustava. Porodiljstvo predstavlja kontinuiranu medicinsku skrb – praćenje trudnoće od njezina početka do porođaja. U današnje vrijeme svjedoci smo sve većeg porasta malignih bolesti ženskog reproduktivnog sustava, porasta spolno prenosivih bolesti u mlađim dobnim skupinama, te čestih menstrualnih poremećaja i neplodnosti. Izuzetno je važna kontinuirana i redovita briga za spolno zdravlje, te edukacija mladih o spolnom životu radi prevencije bolesti.

Medicinska oplodnja

Medicinski pomognuta oplodnja, MPO (engl. ART-Assisted Reproductive Technology) je skup metoda kojima je cilj liječenje neplodnosti u slučaju kada par pokušava začeti djete više od godinu dana redovitim nezaštićenim spolnim odnosima te kada se uzroci neplodnosti ne mogu ukloniti drugim metodama.

Dermatologija i venerologija

Dermatologija je grana medicine koja se bavi istraživanjem, dijagnostikom i liječenjem kože i njenih adneksa (dlake i nokti) te vidljivih sluznica. Koža je najveći i najvidljiviji organ našeg tijela te ima cijeli niz značajnih funkcija, od kojih ističemo njenu zaštitnu ulogu od okolišnih utjecaja, ozljeda i infekcije.
Na koži i njenim adneksima kod djece i odraslih mogu se pojaviti i uspješno izliječiti brojne promjene, npr: bradavice i druge dobroćudne izrasline, gljivične infekcije, dermatitis (kontaktni, atopijski, seborejički, …), akne, rosacea, psorijaza, poremećaji pigmentacije, različiti tumori kože i druge promjene.
Korektivna dermatologija se bavi problemima starenja kože i drugim estetskim pitanjima od pojačane dlakavosti do raznih nepravilnosti poput ožiljaka nakon akne ili sl.

Sistematski pregledi

Sistematski pregled je cjeloviti, detaljni pregled tijela i većine organa (“od glave do pete”).

Radiologija

Radiologija je u širem značenju znanost o zračenju. Obično se pod tim nazivom podrazumijeva medicinska radiologija, odnosno grana medicine koja se bavi primjenom raznih vrsta zračenja u cilju dijagnosticiranja i liječenja stanja odnosno bolesti.

Interna medicina

Internistički pregled je pregled kod kojeg doktor specijalist internist uzima detaljne podatke od pacijenta, potom obavlja i detaljni klinički pregled te u dogovoru s pacijentom odlučuje o daljnjim potrebnim pregledima. Doktor internist  mora imati široki spektar bolesti kojima se bavi, ali i s druge strane osjećaj kada treba konzultirati nekog subspecijalistu.

Laboratorijske pretrage

Laboratorijske pretrage su najbrži pokazatelj Vašeg zdravlja organizma. Laboratorijske pretrage krvi i urina pomažu liječnicima u ocjenjivanju stanja Vašeg zdravlja. Stoga je važno barem jednom godišnje napraviti kompletne laboratorijske pretrage kako bi na vrijeme prevenirali bolesti kojima je organizam sklon.

Layout

Color Skin